Verze SG Gwintu - v2.2

SG Gwint je stále živá hra a přibližně každého půl roku pro ni vydáváme novou verzi,
ve které se snažíme nejen vyvážit karty a frakce navzájem, ale také sem tam přidat něco nového a zajímavého.
I ty můžeš být součástí vývoje hry! Napiš nám svou zpětnou vazbu a nápady na našem komunitním discordu!

Seznam Karet

Neutrální (38 Karet)

Návodové karty:
v2.2
Titulní karta
v2.1 Úvod / Průběh hry
v2.2 Bojiště / Frakce
v2.2 Karty
v2.2 Schopnosti
——————–

v2.0 Avallac’h

v2.0 Cirilla Fiona Elen Riannon
v2.0 Gaunter O’Dimm Temnota 1
v2.0 Gaunter O’Dimm Temnota 2
v2.0 Gaunter O’Dimm Temnota 3
v2.0 Gaunter O’Dimm
v2.0 Geralt z Rivie

v2.0 Hovězí obranná jednotka
v2.2 Hustá mlha 1
v2.2 Hustá mlha 2
v2.0 Klepna
v2.0 Kráva

v2.0 Mahakamský ležák 1
v2.0 Mahakamský ležák 2

v2.0 Mahakamský ležák 3
v2.2
Vaedermakar

v2.0 Villentretenmerth
v2.0 Yennefer z Vengerbergu
v2.1 Zoltan Chivay

v2.0 Marigold
v2.1 Návnada 1

v2.1 Návnada 2
v2.0 Sežehnutí 1
v2.0 Sežehnutí 2
v2.0 Sežehnutí 3
v2.2 Štiplavý mráz 1
v2.2 Štiplavý mráz 2
v2.0 Triss Ranuncul

v2.0 Olgierd von Everec
v2.2
 Prudký déšť 1
v2.2 Prudký déšť 2
v2.2 Rozbřesk 1
v2.2 Rozbřesk 2

MO (48)

v2.1  Barghest
v2.0 Běs
v2.1 Caranthir Ar-Feiniel
v2.0 Chiméra
v2.2 Draug
v2.0 Ghúl
v2.0 Gryf
v2.0 Harpyje 1
v2.0 Harpyje 2
v2.0 Harpyjí vejce
v2.0 Hrobice
v2.0 Imlerith
v2.0 Ježibaba – Pletana
v2.0 Ježibaba – Šeptana
v2.0 Ježibaba – Vařena
v2.0 Kajran
v2.2 Kostěj
v2.0 Krabopavoučí královna
v2.0 Krabopavoučí trubec
v2.0 Krabopavouk – kolos
v2.0 Krabopavouk – obrněnec 1
v2.0 Krabopavouk – obrněnec 2
v2.2 Krvavý měsíc 1

v2.2 Krvavý měsíc 2
v2.0 Ledový obr
v2.0 Mlhavec 1
v2.0 Mlhavec 2
v2.0 Nekkeři 1
v2.1  Nekkeři 2
v2.1  Nekkeři 3
v2.0 Nithrall
v2.1 Ohnivý elementál
v2.0 Pes divokého honu 1
v2.0 Pes divokého honu 2
v2.0 Ropucha
v2.0 Sukuba
v2.0 Upír – Bruxa
v2.0 Upír – Ekimara
v2.0 Upír – Fleder
v2.0 Upír – Garkain
v2.0 Upír – Katakan
v2.1  Velitel – Auberon M.
v2.0 Velitel – Dagon
v2.2 Velitel – Eredin B. G.
v2.0 Velitel – Lešij
v2.0 Velitel – Neviděný stařešina
v2.0 Vlkodlak
v2.0 Zemní elementál

NG (46)

v2.0 Albrich
v2.0 Alchymista 1
v2.0 Alchymista 2
v2.0 Assire var Anahid
v2.1  Brigáda Nazair 1
v2.1  Brigáda Nazair 2
v2.1  Brigáda Nazair 3
v2.1  Brigáda Nazair 4
v2.0 Cahir M. D. aep C.
v2.0 Cynthia
v2.1  Demotivace 1
v2.1 Demotivace 2
v2.1  Demotivace 3
v2.1  Demotivace 4
v2.1  Demotivace 5
v2.0 Diplomacie 1
v2.0 Diplomacie 2
v2.0 Fringilla Vigo
v2.0 Hnilomet
v2.0 Jízdní brigáda Nauzicaa 1
v2.0 Jízdní brigáda Nauzicaa 2
v2.0 Jízdní brigáda Nauzicaa 3
v2.0 Lučištník Černé pěchoty 1
v2.0 Lučištník Černé pěchoty 2
v2.0 Menno Coehoorn
v2.0 Otrokář
v2.0 Prohnilá mangonela
v2.0 Rainfarn z Attre
v2.0 Ramon Tyrconnel
v2.1  Rience
v2.0 Shilard Fitz-Oesterlen
v2.0 Statná Helga
v2.0 Stefan Skellen
v2.1  Sweers
v2.0 Tibor Eggebracht
v2.0 Vanhemar
v2.0 Vattier de Rideaux
v2.0 Velitel – Emhyr var Emreis
v2.1  Velitel – Fergus var Emreis
v2.0 Velitel – Jan Calveit
v2.0 Velitel – Morvran Voorhis
v2.0 Velitel – Uzurpátor
v2.0 Vreemde
v2.0 Želva Ard Feainn 1
v2.0 Želva Ard Feainn 2
v2.0 Zerrikánský škorpion

SK (57)

v2.0 Balista 1
v2.0 Balista 2
v2.0 Crinfridský sekáč 1
v2.0 Crinfridský sekáč 2
v2.0 Crinfridský sekáč 3
v2.0 Dethmold
v2.0 Foltestova pýcha 1
v2.0 Foltestova pýcha 2
v2.0 Jan Natalis
v2.0 Kaedwenský mistr-ženista
v2.0 Kaedwenský seržant 1
v2.0 Kaedwenský seržant 2
v2.0 Kaedwenský seržant 3
v2.0 Kaedwenský zmrtvýchvstalý
v2.0 Keira Metz
v2.0 Kerackská fregata
v2.0 Komando Mod. pruhů 1
v2.0 Komando Mod. pruhů 2
v2.0 Komando Mod. pruhů 3
v2.2 Obléhací věž
v2.0 Odrin
v2.1  Phillipa Eilhart
v2.0 Polní léčitelka
v2.0 Princ Stennis
v2.0 Princezna Adda
v2.2 Redanská kavalerie 1
v2.2 Redanská kavalerie 2
v2.2 Redanská kavalerie 3
v2.1  Ronvid Nezdolný
v2.1  Rytířství 1
v2.1  Rytířství 2
v2.1 Sabrina Glewissig
v2.0 Seltkirk z Gulety
v2.0 Shani
v2.0 Sheala de Tancarville
v2.0 Sigismund Dijkstra
v2.0 Talar
v2.0 Temerský bubeník
v2.0 Trebuchet 1
v2.0 Trebuchet 2
v2.0 UZP 1
v2.0 UZP 2
v2.0 UZP 3
v2.2 Velitel – Král Demawend
v2.1  Velitel – Král Foltest
v2.0 Velitel – Král Henselt
v2.0 Velitel – Král Radovid V.
v2.0 Velitel – Královna Meve
v2.0 Vernon Roche
v2.0 Ves
v2.0 Zesílení (3) 1
v2.0 Zesílení (3) 2
v2.0 Zesílení (3) 3
v2.0 Zesílení (3) 4
v2.0 Zesílení (3) 5
v2.0 Zesílení (3) 6
v2.0 Zesílení (3) 7

SO (55)

v2.0 Artis
v2.0 Bylinkářka klanu Heymaey
v2.1 Cerys an Craite
v2.0 Donar
v2.0 Draig Bon-Dhu
v2.0 Freyina uctívačka
v2.0 Hemdall
v2.0 Hjalmar an Craite
v2.1 Kambi
v2.1 Kovář
v2.0 Lovec klanu Brokvar 1
v2.0 Lovec klanu Brokvar 2
v2.0 Lovec klanu Brokvar 3
v2.0 Mardroeme 1
v2.0 Mardroeme 2
v2.0 Mardroeme 3
v2.0 Mladý berserk 1
v2.0 Mladý berserk 2
v2.0 Mladý berserk 3
v2.0 Myšilov
v2.0 Olaf
v2.0 Šermíř klanu an Craite 1
v2.0 Šermíř klanu an Craite 2
v2.1 Skald klanu Heymaey
v2.2 Skelligská bouře 1
v2.2 Skelligská bouře 2
v2.0 Štítonoška klanu Dr. 1
v2.0 Štítonoška klanu Dr. 2
v2.0 Štítonoška klanu Dr. 3
v2.0 Svalblod
v2.0 Svalblodova ohavnost 1
v2.0 Svalblodova ohavnost 2
v2.0 Svalblodova ohavnost 3
v2.0 Svalblodův fanatik 1
v2.0 Svalblodův fanatik 2
v2.0 Svalblodův fanatik 3
v2.1 Svalblodův kněz
v2.0 Válečník klanu an Craite 1
v2.2 Válečník klanu an Craite 2
v2.2 Válečník klanu an Craite 3
v2.0 Válečný drakkar 1
v2.0 Válečný drakkar 2
v2.0 Válečný drakkar 3
v2.0 Velitel – Birna
v2.2 Velitel – Bran an Tuirseach
v2.0 Velitel – Crach an Craite
v2.0 Velitel – Lugoš Šílený
v2.0 Velitel – Udalryk
v2.0 Vildkaarl – Sval. šampion
v2.0 Vildkaarl
v2.1 Zbrojíř
v2.0 Zkažená flaminika
v2.0 Zuřivý medvěd 1
v2.0 Zuřivý medvěd 2
v2.0 Zuřivý medvěd 3

ST (44)

v2.2 Aelirenn
v2.2 Barclay Els
v2.0 Čarodějka z Dol Blathanna
v2.2 Ciaran aep Easnillien
v2.2 Dennis Cranmer
v2.0 Elfský ostrostřelec 1
v2.0 Elfský ostrostřelec 2
v2.0 Elfský ostrostřelec 3
v2.2 Fauve
v2.0 Havekarská léčitelka
v2.0 Iorweth
v2.2 Isengrim Faoiltiarna
v2.0 Jednotky Dol Blathanna 1
v2.0 Jednotky Dol Blathanna 2
v2.0 Jednotky Dol Blathanna 3
v2.0 Mahakamský oddíl 1
v2.0 Mahakamský oddíl 2
v2.0 Mahakamský oddíl 3
v2.0 Mahakamský oddíl 4
v2.0 Mahakamský oddíl 5
v2.0 Milva
v2.1 Nemilosrdné dryády 1
v2.1 Nemilosrdné dryády 2
v2.1 Nemilosrdné dryády 3
v2.2 Paulie Dahlberg
v2.0 Saesenthessis
v2.0 Sheldon Skaggs
v2.0 Shirrú
v2.0 Toruviel
v2.0 Trpasličí dobrovolníci 1
v2.0 Trpasličí dobrovolníci 2
v2.0 Trpasličí dobrovolníci 3
v2.0 Velitel – Brouver Hoog
v2.0 Velitel – Eithné
v2.0 Velitel – Filavandrel aén F.
v2.0 Velitel – Francesca F.
v2.0 Velitel – Saskia
v2.0 Vriheddská brigáda 1
v2.0 Vriheddská brigáda 2
v2.0 Vriheddský kadet
v2.2 Yaevinn
v2.1 Yarpen Zigrin
v2.2 Zakalení 1
v2.2 Zakalení 2

ZA (63)

v2.2 Alzur
v2.2 Arnaghad
v2.2 Bomba – Ďáblova pecka
v2.2 Bomba – Dwimeritka
v2.2 Bomba – Rudá mlha
v2.2 Bomba – Samum
v2.2 Bomba – Severní vichr
v2.2 Brehen
v2.2 Coën
v2.2 Cosimo Malaspina
v2.2 Erland z Larviku
v2.2 Eskel
v2.2 Gaetan
v2.2 Gerd
v2.2 Gezras z Leydy
v2.2 Hrom
v2.2 Idarran z Uliva
v2.2 Ivo z Belhavenu
v2.2 Ivor Zlé oko
v2.2 Junod z Belhavenu
v2.2 Keldar
v2.2 Kiyan
v2.2 Kolgrim
v2.2 Lambert
v2.2 Letho z Gulety
v2.2 Škola Gryfa – Adept 1
v2.2 Škola Gryfa – Adept 2
v2.2 Škola Gryfa – Mentor
v2.2 Škola Gryfa – Zaklínač 1
v2.2 Škola Gryfa – Zaklínač 2
v2.2 Škola Kočky – Adept 1
v2.2 Škola Kočky – Adept 2
v2.2 Škola Kočky – Mentor
v2.2 Škola Kočky – Zaklínač 1
v2.2 Škola Kočky – Zaklínač 2
v2.2 Škola Medvěda – Adept 1
v2.2 Škola Medvěda – Adept 2
v2.2 Škola Medvěda – Mentor
v2.2 Škola Medvěda – Zaklínač 1
v2.2 Škola Medvěda – Zaklínač 2
v2.2 Škola Vlka – Adept 1
v2.2 Škola Vlka – Adept 2
v2.2 Škola Vlka – Mentor
v2.2 Škola Vlka – Zaklínač 1
v2.2 Škola Vlka – Zaklínač 2
v2.2 Škola Zmije – Adept 1
v2.2 Škola Zmije – Adept 2
v2.2 Škola Zmije – Mentor
v2.2 Škola Zmije – Zaklínač 1
v2.2 Škola Zmije – Zaklínač 2
v2.2Velitel –  Gorthur Gvaed
v2.2 Velitel –  Haern Caduch
v2.2 Velitel – Hrad Stygga
v2.2 Velitel – Kaer Morhen
v2.2 Velitel – Kaer Seren
v2.2 Vesemir
v2.2 Vlaštovka
v2.2 Warritt Vševidoucí
v2.2 Znamení – Aard
v2.2 Znamení – Axie
v2.2 Znamení – Igni
v2.2 Znamení – Quen
v2.2 Znamení – Yrden

Verze v2.2

OPRAVA: návodové karty
ZMĚNA: Počítání bodů: 1. základní síla -> 2. počasí -> 3. pevné pouto -> 4. povzbuzení / demotivace -> 5. mahakamský ležák

Nová frakce: Zaklínači [ZA]

NEUTRÁLNÍ

ZMĚNA: Všechna počasí: Do konce kola sníží sílu jednotek ve dané řadě na polovinu. (síla karet se zaokrouhluje dolů) -> Do konce kola sníží základní sílu jednotek v dané řadě na 1.
Karty počasí označeny “karta počasí”

ZMĚNA. Rozbřesk: Zruš všechny efekty v řadách a počasí na obou stranách bojiště. ->

Vyber si jednu možnost: 

  1. A) Zruš efekt kterékoliv jedné speciální karty na bojišti.
  2. B) Vynes tuto kartu do efektu vlastní řady pro Povzbuzení.

– počet karet snížen ze 3 na 2
ZMĚNA: Vaedermakar – odstraněn text po aktualizaci karet počasí

[MO] MONSTRA

ZMĚNA: Eredin Bréacc Glas: Karta velitele – Do konce kola sníží nepříteli sílu jednotek ve vybrané řadě o polovinu; efekt se nesčítá s počasím. -> ve vybrané řadě na 1.

ZMĚNA: Neviděný stařešina: Karta velitele – Jednou za kolo můžeš z ruky odhodit kartu do pohřebiště a vzít si z něj jakoukoliv jinou kartu; tento akt není tahem. -> “jakoukoliv jednotku”

ZMĚNA: Draug: (6) [1, 2, 3] + Povzbuzení -> (11) [1]

ZMĚNA: Kostěj: (11) [1] -> (9) [3] + Sežrání

KARTA ODSTRANĚNA: 2x Jasná obloha

NOVÁ KARTA: 2x Krvavý měsíc: Kartu vynes do Efektu nepřátelské řady.

Schopnosti jednotek v této řadě nefungují (neplatí pro štít); jak pasivní, tak ty aktivované při vynesení karty.

[NG] NILFGAARD

ZMĚNA: Frakční schopnost: V případě remízy na konci kola vyhrává Nilfgaard. Pokud za tuto frakci hrají oba hráči, schopnost se navzájem ruší.

-> Jednou za hru zamez nepříteli vynést danou kartu z ruky (včetně štítu) vyslovením “Nechci, nechci!”. Ten ji odhodí, lízne si novou kartu a hraje znovu. Nutno provést před vyhodnocením této karty. 

OPRAVA: Demotivace – nelze cílit návnadou (bez změny karty, upraveny pravidla webu) – kartu tokenu nelze držet v ruce

[SK] SEVERNÍ KRÁLOVSTVÍ

ZMĚNA: Obléhací věž: (5) [1] Specializace: Schovej jednotku z této řady a zvyš svou základní sílu o sílu této karty (danou kartu vlož pod tuto kartu, ať je síla vidět). Pokud je tato karta v průběhu kola zničena, schovaná karta zůstává na bojišti. 

->  (4) Specializace: Pokud má být zničena jedna nebo více jednotek v této řadě, znič namísto toho tuto kartu (bez vyjímky, tedy i v případě cíleného ničení).

OPRAVA: Redanská kavalerie – dopsáno “poté balíček zamíchej”

OPRAVA: Král Demawend: Karta velitele – Na začátku boje si tvůj soupeř lízne o 1 kartu méně; tento akt není tahem. -> V 1. kole si tvůj soupeř…

[SO] SKELLIGSKÉ OSTROVY

ZMĚNA: Frakční schopnost: Na začátku třetího kola si z pohřebiště náhodně vylosuj dvě karty jednotek bez štítu a ihned je vynes, jako bys je zahrál z ruky.

-> Na začátku 2. a 3. kola si můžeš kromě z balíčku dolíznout karty i z pohřebiště. (zamíchej pohřebiště a karty si náhodně vytáhni).

ZMĚNA: Bran an Tuirseach: Karta velitele – Vyber si jednoho z ostatních velitelů frakce a nahraď jím krále Brana; tento akt není tahem ->

Král Bran an Tuirseach:  Karta velitele – Vyber si jednoho z ostatních velitelů frakce a nahraď jím krále Brana; tento akt není tahem.

ZMĚNA: 3x Válečník klanu an Craite 3x (6) -> (6)[1] + (5)[2] + (4)[3]

[ST] SCOIA’TAEL

ZMĚNA: Frakční schopnost: Jednou během hry si můžeš zvolit, kdo bude začínat kolo. 

V případě prvního kola tak ale musíš učinit před hodem mincí.

-> Na začátku třetího kola si z pohřebiště náhodně vylosuj dvě karty jednotek bez štítu a ihned je vynes, jako bys je zahrál z ruky.

ZMĚNA: Přesun: Můžeš přesunout jinou jednotku na své straně bojiště do jiné řady. -> až 2 jiné jednotky (nezávisle na sobě).
(dotčené karty – Barclay Els, Ciaran aep Easnillien, Yaevinn)

ZMĚNA: Aelirenn: (1) [1] ŠTÍT +Specializace: Můžeš zničit nejsilnější elfskou jednotku na své straně bojiště a líznout si za to 1 kartu z balíčku. ->

(4) [1, 2, 3] +Povzbuzení + Specializace: Znič jinou elfskou jednotku v této řadě. Pokud jsi nějakou zničil, lízni si 1 kartu z balíčku a vynes další kartu.

ZMĚNA: Dennis Cranmer (5)[1] + Houževnatost -> [3]

ZMĚNA: Fauve (1) [3] + Léčitel -> (2)

ZMĚNA: Isengrim Faoiltiarna (7) [1] -> (6) [1, 2, 3]

ZMĚNA: Paulie Dahlberg (1) [1, 2, 3] -> (4)

ZMĚNA: Zakalení: Vlož tuto kartu pod jednotku na své straně bojiště (ať je znak vidět) a přidej jí tak Houževnatost -> Vlož tuto kartu pod jednotku na své straně bojiště (ať je znak vidět) a přidej jí tak Houževnatost a Štít. Na začátku dalšího kola tuto kartu z jednotky odstraň.

Tuto kartu můžeš v 3. kole během svého tahu přelíznout.

[ZA] ZAKLÍNAČI

Nová frakce

Frakční schopnost: Na začátku každého kola si můžeš přelíznout o 1 kartu navíc (nelze zrušit).

Verze v2.1

OPRAVA návodu

  • chyba textu na návodovce: typ karet – “jdou do po vynesení”
  • návod – prohození ikonek povzbuzení a zesílení
  • u štítu přidáno “Vlastnost štítu je nadřazena všem popiskům.”
  • doplnění mapky bojiště (přidány ikonky efektu řady a záloh)
  • průběh hry – špatné číslování (chybí 6.)
  • použití velitelů – pouze jednou za hru, není-li uvedeno jinak
  • doplnění do návodu: Počítání bodů: pevné pouto -> povzbuzení / demotivace -> počasí / mahakamský ležák
  • karty počasí se vynáší do pozice počasí, kde ovlivňují obě strany bojiště

OPRAVA: Houževnatost: Po konci kola zůstává karta (samotná, bez dalších efektů) na bojišti do kola dalšího (pouze jednou). [všechny dotčené karty]

Přelíznutí -> přejmenováno na Výměna [všechny dotčené karty]

ZMĚNA: doplnění možnosti “přeskočit tah” – pošli kartu z ruky rovnou do pohřebiště bez efektu a přeskoč svůj tah

OPRAVA: opraveno rozostření/grafika všech karet pro nové výtisky

NEUTRÁLNÍ

NOVÁ KARTA:

Vaedermakar – (0) [3] + štít + Specializace: Vytáhni z balíčku libovolnou kartu počasí (mráz, mlha, déšť, rozbřesk, jasná obloha, bouře) a rovnou ji vynes, poté balíček zamíchej.
ZMĚNA: snížení počtu karet všech počasí a návnad ze 3 na 2 (tedy -4 karty)

ZMĚNA. Zoltan – připsána kategorie “trpaslík” pro využití v ST

[MO] MONSTRA
Změna: Auberon Muircetach: Karta velitele – Znič libovolnou jednotku na své straně bojiště, poté si lízni;tento akt není tahem

OPRAVA: Nekkeři: přední řada -> každý jde do jiné řady (obdobně jako O’dimmovy stíny)

ZMĚNA: Caranthir Ar-Feiniel – (0) [2] +štít + Specializace: Vytáhni z balíčku libovolnou kartu počasí a rovnou ji vynes.
-> (4) [2] Specializace: Vytáhni z balíčku Štiplavý mráz a rovnou ho vynes (pouze) do efektu nepřátelské, poté balíček zamíchej.
ZMĚNA: Ohnivý elementál – Specializace: Znič soupeři nejslabší kartu/y na bojišti -> Znič soupeři jednu nejslabší jednotku na bojišti
[NG] NILFGAARD

OPRAVA: Rience: doplněno: Ukradená karta, jež vynáší ze záloh, sahá do záloh nepřítele.

OPRAVA: Sweers: doplněno: Ukradená karta, jež vynáší ze záloh, sahá do záloh nepřítele.

OPRAVA: Fergus var Emreis: doplněno: Ukradená karta, jež vynáší ze záloh, sahá do záloh nepřítele.

ZMĚNA: Demotivace: Ubírá 1 bod síly všem jednotkám v řadě. Karta se vynáší do řady a lze ji cílit jako jednotku (zničit, sežrat, přesunout,…), ale nemá a nemůže mít vlastní sílu

(nelze např. sežehnout).
ZMĚNA: Brigáda Impera -> Brigáda Nazair

[SK] SEVERNÍ KRÁLOVSTVÍ

OPRAVA: Foltest – doplněno “poté balíček zamíchej”.
ZMĚNA: Sabrina síla 2 -> síla 3 + štít

ZMĚNA: Odstranění karet 2x token Zesílení (10) -> Rytířství se zasouvá přímo pod karty
“Tuto kartu vlož pod jednotku na své straně bojiště (ať je síla vidět) a zvyš jí tak základní sílu o 10 bodů.”
OPRAVA: Phillipa: doplněno “2x” Zesiílení

[SO] SKELLIGSKÉ OSTROVY
ZMĚNA: Svalblodův kněz: střední řada -> přední / střední / zadní

OPRAVA: Cerys – doplněno “poté balíček zamíchej”.

OPRAVA: Kambi – oprava textu

[ST] SCOIA’TAEL

OPRAVA: Nemilosrdné dryády – doplněno “Nástup:”

Verze v2.0

Změny verze 2.0 oproti výchozí hře jsou velmi obsáhlé, proto ze vypíchneme pouze hlavní body, zbytek si můžete prohlédnout v kompletním changelogu ZDE.

– všechny původní úpravy oproti verzi ze Zaklínače 3 se ruší
– Oba hráči si na začátku líznou 10 karet a mohou 2 přelíznout (odhozené na spod balíčku).
Nově si hráči v každém dalším kole líznou další 2 karty a poté mohou 1 kartu celé ruky přelíznout.
– změna schopnosti Špeh: Tuto kartu můžeš zahrát na soupeřovu stranu bojiště a líznout si 1 kartu. (lze tedy zahrát i na svoji stranu bez efektu)
– změna počasí: Všechny efekty počasí snížují sílu místo na 1 pouze o 50%. Efekt se započítává až před velitelským rohem (tzn. že počasí a roh v řadě se navzájem vyruší). pozn. síla karet se zaokrouhluje dolů
– Začínající hráč si před začátkej boje vynese novou kartu Klepna: Síla 3, zlatá karta. Slouží jako kompenzace nevýhody začínajícího hráče.
– změna Počítání bodů: pevné pouto -> povzbuzení / demotivace -> počasí / mahakamský ležák
 

Změna konceptu barev karet a nezničitelnosti:
– karty bronzové (standardní), stříbrné (zálohové), zlaté (omezené počtem)
– nezničitelnost karet osamostatněna od zlatých karet -> štít
– doplnění noých karet tak, aby min. počet bronzových frakčních jednotek k výběru byl 30
– linie přejmenovány na řady
– nový vzhled karet: převzetí artů z Gwentu
– změna textů karet: citace postav měníme za popisky funkcí karet
– přejmenování řad:
původní: přední – zadní – obléhací nově: přední [1] – středová [2] – zadní [3]
– kompletní rebalance karet
– změna a úprava velitelů všech frakcí (1 velitel na frakci s několika schopnosti nahrazen 5ti různými veliteli)
– nové speciální karty všem frakcím
– Návnada: Vezmi si kartu ze své strany bojiště zpět do ruky a zahraj jinou kartu z ruky.Pokud už jinou nemáš, vynes sebranou.
– přejmenování frakce Skellige -> Skelligské ostrovy

Scroll to Top